درچه زمینههایی میتونم به شما کمک کنم؟
الف) مارکتینگ در بازارهای داخلی و بین المللی

آنالیز بازارها
تحلیل بازار کالا و خدمات قبل از آغاز کسب و کار و یا بررسی بازار و مشتریان جهت توسعه کسب و کار در بازار داخلی یا بین المللی (با تمرکز بر بازار کشورهای خاورمیانه و آسیایی)

تدوین استراتژی
تدوین استراتژی و همچنین پلن توسعه کسب و کار با هدف بالا بردن بازدهی و همچنین حصول بیشترین بازخورد و بهینهسازی هزینهها

ابزارهای مارکتینگ
طراحی و توسعه ابزارهای لازم جهت توسعه بازار بخصوص در حوزه تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ
ب) پایگاههای داده

پیادهسازی
طراحی و پیادهسازی انواع پایگاههای داده مبتنی بر دیتابیس SQL Server

مدیریت و بهینهسازی
بهینهسازی پایگاههای داده مبتنی بر SQL Server جهت حصول بازدهی مناسبتر و مدیریت منابع سیستم و همچنین مدیریت پایگاههای داده

تحلیل دادهها
مدلسازی دادهها و تحلیل و آنالیز دادههای موجود بخصوص در حوزهی بهینهسازی مدیریت کسب و کار و افزایش بازدهی بر مبنای دادههای خام موجود
پ) سیستمهای معاملاتی (ارزهای دیجتال و فارکس)

تحلیل و مدلسازی
تحلیل بازارهای مالی، آنالیز کلان دادههای مالی، بهینهسازی مدلهای ریاضی جهت حصول نتایج مناسبتر

بهینهسازی استراتژی
آنالیز استراتژیهای موجود و بهینهسازی پارامترهای آنها برای دستیابی به خروجی مناسبتر

برنامهنویسی MQL
طراحی و پیادهسازی انواع اندیکاتور و اکسپرت مبتنی بر پلتفرم متاتریدر بر اساس استراتژیهای معاملهگرها
درباره من
من سینا خالدی هستم، متولد سال 1364 در شهر دوست داشتنی تبریز. رشته اصلی دانشگاهی من عمران در دوره کارشناسی و راه و ترابری در دورهی کارشناسی ارشد بوده. اما بنا به علاقه به فعالیتهای بین رشتهای و شخصیت چالش جویی که دارم از سال 1383 شروع به یادگیری برنامهنویسی کردم و عملا از همون ابتدا از فعالیت مستقیم در رشته عمران دست کشیدم. اما علاقهای که به فعالیتهای بین رشتهای داشتم من رو وادار کرد که شروع به طراحی ابزارهای قابل استفاده نرم افزاری و سختافزاری در حوزه عمران کنم که نتیجه این فعالیتهای چند ثبت اختراع و نرم افزار و … در کنار حدود 7 سال فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی در راستای ارتباط هر چه بهتر صنعت و دانشگاه بود. اما در ادامه مسیر حرفهای که داشتم و به دلایل مختلف به سمت حوزهی کارآفرینی هدایت شدم و به دلیل نیازی که به وجود اومده بود شروع به مطالعه در حوزههای مختلف کسب و کاری و کسب تجارب مختلف بخصوص در حوزهی کسب و کارهای استارتاپی کردم. در حال حاضر و با توجه به مطالعات و تجارب گذشته در سه حوزهی اصلی توسعه بازار و مارکیتنگ، تحلیل دادهها و حوزهی بازارهای مالی علم مناسبی کسب کردم و در صورت نیاز میتونم یاریگر شما باشم.
طراحی مدل کسب
اگر قصد راه اندازی کسب و کاری جدید مبتنی بر مدلهای استارتاپی یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارید، قبل از هر اقدامی نیاز به طراحی مدل کسب و
طراحی مدل کسب
اگر قصد راه اندازی کسب و کاری جدید مبتنی بر مدلهای استارتاپی یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارید، قبل از هر اقدامی نیاز به طراحی مدل کسب و کار جهت شناسایی صحیح مسیر و همچنین وجود پلن مشخص برای توسعه سیستم وجود دارد. این مدل کسب و کار شامل اطلاعات مشتریان، ارزشهای قابل … طراحی مدل کسب و کار (BM) برای راهاندازی استارتاپ یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ ادامه »
طراحی محصولات ارزش
بسیاری کسب و کارهایی که در حال حاضر مشغول به گذران دورهی حیات خود هستند خدمات یا محصولات مشخصی را بر مبنای ظرفیت عملیاتی خود ارائه میدهند. علاوه بر این
طراحی محصولات ارزش
بسیاری کسب و کارهایی که در حال حاضر مشغول به گذران دورهی حیات خود هستند خدمات یا محصولات مشخصی را بر مبنای ظرفیت عملیاتی خود ارائه میدهند. علاوه بر این که این ظرفیت عملیاتی عموما از ظرفیت اسمی کسب و کار پایینتر است، نکته حائز اهمیت دیگری نیز در میان است؛ بسیاری از کسب و … طراحی محصولات ارزش افزوده بر مبنای کسب و کار فعلی ادامه »
طراحی پلن مارکتینگ
پس از انتخاب و تعیین کسب و کار بر مبنای مدل کسب و کار و پلن کسب و کار، بیشترین تمرکز هر کسب و کاری عملا ورود به چرخه فروش
طراحی پلن مارکتینگ
پس از انتخاب و تعیین کسب و کار بر مبنای مدل کسب و کار و پلن کسب و کار، بیشترین تمرکز هر کسب و کاری عملا ورود به چرخه فروش خواهد بود. طبیعتا چرخه فروش شامل اجرای بسیار متعددی میباشد که از ساختار سازمانی، نیروی انسانی، زیرساختها، انبارداری و … میباشد. در این میان یکی … طراحی پلن مارکتینگ کسب و کار ادامه »
طراحی پلن کسب
اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید (استارتاپی یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ) هستید، قبل از آغاز فعالیت، یکی از نیازهای اساسی شناخت دقیق مسیر پیش
طراحی پلن کسب
اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید (استارتاپی یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ) هستید، قبل از آغاز فعالیت، یکی از نیازهای اساسی شناخت دقیق مسیر پیش رو و همچنین برآوردهای مالی و تخمینهای مناسب برای تعیین وضعیت هزینهها، سرمایه در گردش مورد نیاز، سرمایهی اولیه و … میباشد؛ چرا که عدم … طراحی پلن کسب و کار (BP) برای راهاندازی استارتاپ یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ ادامه »
تهیه گزارش تحلیلی
در صورتی که محصولات یا خدمات خاصی جهت واردات یا صادرات مد نظر داشته باشید، قبل از آغاز فعالیت تجاری و جهت اطمینان از احتمال موفقیت ورود به بازار مورد
تهیه گزارش تحلیلی
در صورتی که محصولات یا خدمات خاصی جهت واردات یا صادرات مد نظر داشته باشید، قبل از آغاز فعالیت تجاری و جهت اطمینان از احتمال موفقیت ورود به بازار مورد نظر، با آنالیز ظرفیتهای بازارها و شرایط مبدا و مقصد میتوانید احتمال موفقیت خود را افزایش دهید؛ همچنین در صورت عدم حصول نتایج مناسب در … تهیه گزارش تحلیلی جهت انتخاب کشور مناسب با اهداف صادراتی یا وارداتی برای محصول مشخص ادامه »
تهیه طرح توجیهی
اکثرا کسب و کارها برای در مراحلی نظیر دریافت مجوزها، دریافت وام بانکی و … نیازمند تهیه طرح توجیهی پروژه یا کسب و کار خود هستند. این طرح شمای کلی
تهیه طرح توجیهی
اکثرا کسب و کارها برای در مراحلی نظیر دریافت مجوزها، دریافت وام بانکی و … نیازمند تهیه طرح توجیهی پروژه یا کسب و کار خود هستند. این طرح شمای کلی کسب و کار شما را تشکل میدهد که بر مبنای آن اثبات ادعای سودآوری کسب و کار به طرف مقابل ارائه میشود. به طور کلی … تهیه طرح توجیهی کسب و کارها ادامه »